Още някой допълнителни данни са СМД - 1
Двигателя е изработен от стомана .Външен диаметър 17,5мм ,вътрешен диаметър 14,8мм.дължина 55мм,критично сечение 2,5мм
Основните тестовете се проведоха при Kn=108
Предварителния тест при Kn=50 показа нестабилно горене - пулсации.
Горивото за СМД - 1 беше приготвено по следния начин:
Епоксидна смола АП1 23,5г се смесва с 1,5г втвърдител.Сместа добре се разбърква и оставя да престои 60мин при 22-24*С !
През това време се смесват равномерно 75г NH4ClO4 и 1г Fe2O3 в пластмасова кутия.
Постепено на малки порции се добавя окислителя към смолата , в началото на смесването се отделя слабо амоняк! След добавяне на цялото количество окислител, сместа придобива силно сгъстен вид - подобно на мек пластелин.
Пълното втвърдяването на горивото при 20-25*С завършва за 36часа.
Закъснителния състав се състои от:
KNO3 - 57%
S - 4%
CaCO3 - 12%
Na2B4O7.10H2O -6%
Идитол - 21%
Сместа е пресована в капака на двигателя.