2 vad
Под Феодосией -бригада МП, интересно это бат. выделен из бригады или новый. А возможных мест я вижу два- Севастополь или Одесса
В свете последних событий, я опасаюсь как бы не всю бригаду переформировали в батальон.
Вот еще несколько выдержек из интервью И.Князя:
Військово-Морські Сили налічують близько
18 тисяч чоловік. Надводні сили мають у своєму складі 32 бойових кораблі, 54
допоміжних судна і судна забезпечення. Є підводний човен "Запоріжжя", морська авіація, морська піхота, Війська берегової оборони, а також спецвійська, навчальний заклад (СВМІ) і науковий центр ВМС. Основним об'єднанням є ескадра різнорідних сил. Морська авіація зводиться в бригаду і базуватиметься на аеродромі в Саках. Основними пунктами базування ВМС стануть Севастополь, Новоозерне, Одеса.
з травня минулого року до складу ВМС ЗСУ увійшов 32-й армійський
корпус. Протягом часу, що минув, його структурно переформовано у Війська
берегової оборони ВМС. У цьому році завершуються оргштатні заходи. Створено управління Військ берегової оборони (входить до управління Головного командування ВМС ЗСУ), яке очолює заступник Головкома ВМС ЗСУ - начальник Військ берегової оборони (у Севастополі). На базі 32-го АК створено окрему бригаду берегової оборони (командний пункт у Сімферополі). Але її частини за бойовим потенціалом значно зміцняться. Традиції розформованих частин будуть збережені і дислокація нових буде в тих самих місцях. Крім "Советського" і "Феодосії - 13".
питання ставиться хоча б про добудову тих кораблів, які вже знаходяться на верфях. У першу чергу - корвета "Тернопіль", що будується в Києві. Саме такі кораблі в майбутньому мають скласти основу ВМС ЗС України. У держбюджеті на цей рік окремим рядком (уперше за весь час існування ВМС) передбачені 20 мільйонів гривень на добудову. Але виділятимуться ці кошти лише у другому півріччі. Хоча в цей час (листопад - грудень) стає лід на Дніпрі, і не зможемо здійснити перехід до Чорного моря для проведення ходових випробувань. І треба буде чекати наступного року.
- Підводний човен "Запоріжжя" знаходиться в ремонті і, як заплановано,
наприкінці поточного року має цей ремонт завершити, вийти на ходові
випробування. Практично проблем з ремонтом не виникає - він знаходиться на
тому ж заводі, де ремонтувався в 80-ті роки. Але все залежатиме від
фінансування. Щоб передбачені кошти надійшли своєчасно.
Щодо корвету "Луганськ", то до складу ВМС він не входить. Ним опікується
Мінпромполітики. Подальшу долю цього корабля буде вирішувати відповідна
державна комісія.
Що стосується "Зубрів" (кораблів на повітряній подушці проекту 1232), то вони
були призначені для перекидання передового ешелону десанту і захоплення ним визначених ділянок місцевості на узбережжі. Фактично це кораблі одноразового використання. Шансів на те, що вони повернуться за другим ешелоном, було небагато. Бо їх дуже легко знищити. Хоча вони по-своєму унікальні, з газотурбогенераторними установками, дуже "вимогливими" до пального. До речі, "Зубр" з'їдав його близько 4 тонн за годину. Для наших умов - це скоріше екзотика.
Реалізацію "Зубрів" грекам здійснювало державне пiдпрiемство "Укрспецекспорт". За домовленістю мали продавати один новий корабель ("Іван Богун") і один виведений зі складу ВМС (але повністю відновлений) - "Горлівка". Але за невідомих комерційних причин новий реалізували, а другий - ні. Греки залишилися дуже задоволені покупкою. А в "Укрспецекспорті" вимагають, щоб Збройні Сили знов прийняли на свій баланс "Горлівку". У ВМС, до речі, вже є інша "Горлівка" - морський суховантажний транспорт. Залишається "Донецьк", який повністю вичерпав свій ресурс. На його відновлення потрібно було б витратити близько 18 мільйонів гривень. Але його внесок в боєздатність ВМС не випрадав би таких коштів. Проте назва корабля, може, буде дана новому, який
ніхто не заважає, як мовиться, побудувати всім миром.