Да
горивото е Цинк + Сяра (75/25) прахообразно, насипано в двигателя. Това гориво има следните предимства:
о. Нетоксично
о. Продукта от реакцията (цинков-сулфид) е нетоксичен
о. Относително безопасно (проста ТБ)
о. Достъпно
о. Проста технология на производство - смесване
о. Нехигроскопично
о. Красив факел, много огън, зрелищно
Недостатъци:
о. Изисква здрав двигател - (120атм работно налягане!)
о. Графитна вложка в критиката
о. Малко време на работа (може би максимум 1сек)
о. Висока цена (4,3kg ~ 30EUR)
о. Нисък Isp (примерно 30~50)
о. Различен начин на работа (не по "общата" теория)
Всъщност сред любителските горива ZnS е уникално с това, че при химическата реакция НЕ участва кислород...