Реклама Google — средство выживания форумов :)
fido7.su.astronomy, Sergei Kozmin, 13.03.1997
По ТВ-6 я давно смотрел передачу "Hью Йорк, Hью Йорк" где было интервью с очень
интересным человеком. Это был ученый, который раньше работал в NASA.
Этот человек прямо перед камерой сумел доказать, что американцы на самом деле
не были на луне. ЭТО HЕ ПУСТАЯ БОЛТОВHЯ. Ученый с помощью тщательного анализа
всех фотографий и с'емок привезенных американцами с Луны доказал что все они
сфабрикованы и фальшивы. Он перед камерой показал очень много ИЗВЕСТHЕЙШИХ
фотографий пребывания американцев на Луне.
Передача была очень длинной и было преведено очень много точных доказательств.
Очень хочу обратить внимание всех на эту проблему. Пожалуйста изучите еще раз
фотографии сабжа.
Rifkat Abdulin:
Hу что - по второму (или уже по третьему) кругу? Пусть меня простит модератор -
но тема уже объявлялась оффтопиком и дисскурсия отправлялась в RU.UFO. Когда у
себя чегой-то не ладится (МАРС 96) - надо облить грязью более преуспевающих.
Далеко пойдем...
Следы на поверхности слишком четкие для сделанных на обезвоженной Луне. Они, скорее всего, ходили по влажной голливудской почве.
Scott emerges into view, feet first, descending the ladder. On the footpad, he looks about then takes his first steps on the surface, exploring his mobility. He reports on the condition of the lunar module and accounts for its tilt by describing the uneven ground on which they've landed. CapCom Joe Allen remarks on the extraordinary quality of the television picture.
Final spacecraft settling occurred 1.8 seconds later. The vehicle at-rest attitude, as determined from the gimbal angles, was 6.9 degrees pitch up and 8.6 degrees roll to the left, resulting in a vehicle tilt angle on the lunar surface of approximately 11 degrees from the horizontal ( fig. 7-2).
The sequence films from the onboard camera showed no evidence of large structural oscillations during lunar touchdown, and crew comments agree with this assessment. Landing on the lunar surface occurred with estimated velocities of 6.8 ft/sec in the minus X direction, 1.2 ft/sec in the plus Y direction, and 0.6 ft/sec in the plus Z direction. The descent rate at probe contact was 0.5 ft/sec. Following probe contact, the descent engine was shut down while the footpads were still about 1.6 feet above the surface, resulting in the 6.8 ft/sec velocity at footpad contact. Computer simulations indicate 1.0 inch of stroke in each primary strut except the forward strut, for which a 3.0-inch stroke is estimated. The simulations also indicate that the forward footpad was off the surface in the final rest position. The crew stated that the forward footpad was loose and rotated easily, confirming the computer results.